Güneşin Kızları Nazlı - Burcu Özberk Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi



Güneşin Kızları Nazlı Kimdir?  

Güneşin Kızları dizisinde Nazlı, kardeşi Selin'den sadece 5 dakika önce doğmuştur. Bu nedenle kardeşine ablalık taslıyor. İkizi Selin ile hiç anlaşamıyor. Nazlı, hırçın, inatçı, başı beladan kurtulmayan, kavgacı, bela bir genç kızdır. Hırçınlığı çevresindekilere zarar verse de, en çok kendisine zarar veriyor. Nazlı bu kadar hırçın olmasına karşın resimle ilgileniyor, grafiti yapmayı çok seviyor. Nazlı, kendini en iyi şekilde sokaklarda ifade edebiliyor. Sokağın, öfkenin, isyanın ruhu olan rap müzik de Nazlı’nın vazgeçilmezi… Dizide Nazlı böyle bir karakter. Peki gerçekte nasıl birisi. İşte Burcu Özberk biyografisi...

Burcu Özberk Kimdir?
Burcu Özberk'in Yaşı: 25
Burcu Özberk'in Boyu: 1.62 m
Burcu Özberk'in Kilosu: 52 kg

Burcu Özberk 01 Ocak 1990 Eskişehir doğumludur. Hacettepe Üniversitesi Ankara Devlet Konservatuarı Tiyatro Bölümünden mezun olmuştur.

Burcu Özberk Röportajı:
Röportajdan kesitler...
"Eskişehir doğumluyum. Kendimi bildim bileli tiyatro yapmak istedim. Konservatuvarda keman bölümünü kazandım ama 8-9 saat kapalı bir odada keman çalışamayacağımı anladım. Ablam viyolacı. Müzisyen bir ailemiz var. Lisede avareydim biraz."

"Büyümeye başlayınca okulda da ilgi çekmeye başladım. Fazla dikkat çektikçe ve okulun popüler kızlarının tepkisini fark edince ben de kendimi soyutladım. Kavga sevmediğim için kendimi hep içime kapatıyordum. O yaşlarda bugün komik olabilecek pek çok şey yaşadım aslında. Okulun kızlarının arkamdan laf atmaları, dedikodumu yapmaları o zamanlar biraz zoruma gitti ve  bir anda büyümek zorunda kaldım. Ama sonrasında gülüp geçmeyi ve dikkate almamayı öğrendim elbette."

"Nazlı karakteri fazla içine kapanık bir karakter. Sinirlendiği zaman duygularını ifade ediyor. Sert kabuklu ama içi çok yumuşak. Ben gerçek hayatta bana sataşıldığı zaman dalga geçmeyi ve hiç muhatap olmamayı tercih ediyorum. Nazlı ise aklından ne geçiyorsa o anda söylüyor ama hırçın bir şekilde. Fakat Nazlı‘yla örtüşen taraflarımız var; ben de annemi kıskanan bir kızdım. Çocukken laf atılırdı. Annem çok güzel bir kadındı çünkü. Ben laf atan çocukları arkalarından kovalardım. 16 yaşımda     ‘O benim annem’ duygusu ve sahiplenme vardı. "

0 Yorumlar